fredag 18 september 2009

Lyckad seriestart

I dag tog jag grabbarna med mig och sköt ett par serier på vår skjutbana. Tänk, vi har en egen skjutbana till vårt förfogande som vi kan använda precis när vi vill. Hörde av en 08 att de får vänta i timmar på sin tur vid skjutbanan. När det är deras tur får de gå in skjuta tre serier och sedan ta en ny nummerlapp a la charkdisken för att få skjuta igen. Vi ska vara glada och stolta över att vi har den möjligheten att kunna skjuta när vi vill.
Resultatet då? Jo faktiskt blev jag väldigt nöjd. Var inte tänkt att skjuta någon mer serie utan suga på den karamellen ett tag. Nästa serie så var man åter nere i den värmländska myllan igen. Träning ger färdighet men som någon sa en gång "Jag är bättre än resultatet visar".

Vet inte om jag kommer att berätta om mina kommande serier. Om jag bloggar om älgjakten i år så vet ni att jag i alla fall sköt mig godkänd.

En fråga bara! Kan man avstå den 1 oktober?

Inga kommentarer: