onsdag 23 september 2009

Svårt att hitta rätt?

Ibland kan det vara svårt. Det finns många möjligheter att nu komma rätt. Ett sätt är att använda www.google.se för att hitta det man söker. Finns det inte på google så finns det inte i verkligheten är det en del som resonerar. Jag sökte men fann inte det jag ville ha. Däremot så fann jag något som kan vara till god hjälp för att komma rätt. Ni kan själva ladda ner det från Norma i Åmotfors så har ni i alla fall kommit en bit på vägen.Ladda ner, skriv ut, sikta och skjut. Det hjälpte mig. Då satt jag och hade ordentligt stöd. När det gäller så är det ju en annan sak. Tror nog att jag ska klara en bronsserie när jag förbrukat mina 100 inköpta jaktmatch.
Jag kan inte mer än önska er lycka till. Håll stadigt så går det vägen.

Det närmar sig 1 oktober, både jag och "bicka" känner det i kropppen. Är det någon som vill med så hör av er till mig. Vissa är ju i Turkiet när de för en gångs skull inte behöver ta ledigt för att inleda säsongen!

Inga kommentarer: