tisdag 7 oktober 2008

Allt klart?

Är radion laddad? Fungerar den i år eller är det något fel på volymen.
Hade jag stövlar som var hela?
Kniven var är den?
Buköppnaren?
Hundkoppel är bra att ha ifall man får närkontakt med en vidstruken hund.
Termosen var ju inte så bra ifjol men det går nog bra i år ändå.
Grillspett som de andra hade ifjol måste jag ha.
Stekpannan var är den? Den brukar ju ligga i ryggsäcken. Bäst å köpa en till utifall jag inte hittar den.
Töre det borde va bra att ha. Jag köper tändpapper istället eftersom jag inte hunnit med att leta Töre sen förra älgjakten.
Smörgåslådan knarra för mycket och termosen läckte. Ähh det får bli det samma i år köper nytt till nästa år.

Det är ju bara en vecka det gäller iaf.

5 dagar kvar!

1 kommentar:

Nytomta sa...

Tack för påminnelsen! Upptäckte ett stort hål på ena stöveln, men nu ska det lagas. Frågan är: Vem har den största stekpannan iår??? Men jag tror du glömde en sak man måste se till att ha hemma, eller???