söndag 12 september 2010

Hjälpmedel i skogen

Visst köper vi en och annan pryl som är bra att ha i skogen. Batteriuppvärmda stövelsulor, stekpannor, handvärmare av olika modeller, skjutsits till ryggsäcken som snurrar runt, speciella patronhölster och en massa andra prylar. De är jäkligt bra att ha när man står i affären och kollar på dem. Väl i skogen är det inte många saker som är det perfekta köpet. Nu har jag hittat en pryl som jag använt och som faktiskt är riktigt bra. Har hjälpt mig i skogen när man försökt "genskjuta" viltet och har en puls som är lite för hög. Jag har provat Björnstödet som jag faktiskt får säga är riktigt bra. Ni som inte vet riktigt vad det är kan är se en reklam film om den.


Vad tyckte ni?
Här kommer ett litet mikrotest om användandet av Björnstödet. Slutkommentaren säger det mesta och så är det väl med allt nytt.

Inga kommentarer: