måndag 31 augusti 2009

Var och förberedde träningen inför höstens kommande jakter. Köpte 2 paket med ammunition. Puhh det var inte billigt. När jag sa att jag bara skulle ha skotten och redan hade ett gevär så titta hon på mig så konstigt…En släng över tusen kronor för paketen. Nu gäller det att sikta bra och hoppas att man klarar gränsen för att få vara med och jaga ganska fort. När det är avklarat kan man ju skjuta lite mer avslappnat för då vet man att man i alla fall får vara med och vädra bössan i skogen. Efter att ha tränat lite så blir man ju van rekylen men kanske man skulle träna som de gör på denna film.
<
Jag skratta gott när jag såg deras reaktion. Vore det värt att pröva en sådan hästspark?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken monsterrekyl! Man kan undra vad det är för kaliber?